2008-09-06

Oh så vare helg!

Veckan har i sin vanliga ordning bestått av arbete.

Gårdagens vart det till att jobba över en stund, springa in på systemet o inhandla en flaska rött och köpa kräftor.
Hem och få en fin överraskning, som bestod av ett jätte fint och välstädat hem!
Tack gulle!!!!
Slänge mig in i duschen, på med ansiktet och kläder.

Sen kom det en drös människor, vi åt och drack och spelade sällskapsspel!
Jag och Marie regerade rätt stort, om jag får säga det själv!

Vid halv 2-2 hade alla gått hem.
Tant och Ärta städade undan och fixade.
Däckade 10 minuter efter att jag lagt mig till ro!

Ikväll ska vi vara barnvakt åt Oliver.
Förhoppningsvis är han inte vaken lika länge som knopplund var.
haha!

Hade planer på att gå ut o sjunga med yster, men jag tror jag hoppar det..
Känner mig inte alls pigg idag.

En halv flaska rött och känna sig såhär seg är inte riktigt helt okej?!
Salongsberusad och "bakis" seg på det känns väääldigt ovärt!


Intag av föda.

Tjipp

Inga kommentarer: