2008-09-13

Av någon anledning.. Så är jag helt galet trött idag.
Jag är helt slut.

Hostan pinnar på, längtar tills den är helt väck.
Irriterande utan dess like.

Jag har ingen mjölk hemma.
Det innebär att jag inte kan göra mitt dagliga kaffe!
Kanske därför jag är tröttare än tröttast.
Tror jag ska över till svärisarna o sno lite mjölk iaf.. jag känner att jag behöver kaffe.
KAFFE!
Det är gudadryck. visst?!

Skulle behöva städa av lite här hemma.
Men som jag känner nu så orkar jag bara inte.

Igår så kom analex förbi, han har juh fyllt år!
Gick över till svärisarna o satt där o va sociala ett tag, hemma vid 12 och somnade runt 1.

Ikväll ska vi på middag hos dem igen.
Ska bli trevligt!

Vad som händer efter det, har jag inte riktigt bestämt mig för.
Allt beror på om jag har fått någon kraft.
Antingen blir det party med tiinen, eller pokerkväll hos J&K eller stan med E&E.

Men om kraften inte kommit tillbaka så lär det bli lugnt här hemma.

Ska nog dra på en kanna kaffe nu..
Sätta på en tvättmaskin och plocka i och ur disken..
Kan juh försöka så gott jag pallar, iaf.


Tjipp

Inga kommentarer: