2008-09-10

Onsdag

Hemma arbete hela dagen idag också.
Allt tack vare hostattacker under natten som ledde till ett fåtal vettiga sömntimmar.
Febern är iaf helt väck.
Snoret är tjockt och hostan vidrig.
Som tur är gick ärta o köpte nässpray till mig! Vikken tur man kan ha visst!
Igår kväll var jag i sånt behov av nässpray, att jag höll på att få raseri utbrott.
Mina flaskor, som ligger här var efter min beroende tid, skakades hit o dit, upp o ner.

Till slut fick jag nog och sågade upp en flaska med tandad kniv, hälde vätskan i handen o sök in som en kokainist.
Sen lättade näsan och jag gick och la mig.

Dagen har alltså inte varit så innehållsrik.
Jobbat, ätit middag, duschat och nu blogging.


Jag och Bro ska sno med Ahlis på avskedsmiddag.
Det blir dock mer än middag.. Det ska vi se till!
Jag höll på att garva ihjäl mig när jag läste om deras telefonsamtal.
Och Bro har så RÄTT. Här ska det diskuteras och finurlas!
Mer än middag med Cola finns att hämta här!



Har även planerat min första resa till skåneland!
När den blir är inte riktigt spikat, men förhoppningsvis i slutet av oktober början av november!
Jag får skjuts och känner mig verkligt lättad, dels för transportmedlet, dels för sällskapet!
( Ahlis.. Jag har dock bjudit in min chaufför på blåbärspajj hos er.. HAHA )




Imorgon skall jag upp i ottan och iväg till kontoret.
Ska bli så sköööönt att komma ut!


Jag har förresten bloggat i ETT ÅR den 23 september.
ETT ÅR!!!
Det är rätt lång tid.. men det känns som en kvart!?


Nån som känner för att städa hos mig?

Inga kommentarer: