2008-09-08

Eviga hosta.

Äntligen har jag gjort klart alla rapporteringar som skall vara klara för den här veckan!
Det blir rätt effektivt att jobba hemma, trots att jag mår som en a.p.a!



Gick upp innan 8, drog på en kanna kaffe, peta i mig mer ibumetin och drog igång med att jobba.
Jag har alltså jobbat konstant från klockan 8, ingen lunch paus, ingenting.

Åt iof frukost och det tog väll ca 2 minuter.
Så ja.. effektivt var svaret.



Jobbigast var dock när ibumetinen tog fart och svetten forsade..
Samtidigt som man har en varm dator i knät och golvvärmen är på maxnivå!

Sänkte golvvärmen och inväntade bättre tider.

Nu är kroppsnivån okej..


Jag vill bli frisk. NU!
Så less på rinnande näsa, rethosta, feber och allt dritt..
Jag vill aldrig mer vara sjuk, någonsin!


Näh ni.. jag ska återvända till arbetet nu..
hörs, hej

Inga kommentarer: