2008-09-18

20080918

Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh vilken arbetsvecka!
Och den är inte slut för att det är fredag imorgon, ska ni veta..
En liten Joannis måste nämligen jobba i helgen.. Hur mycket och hur länge..
Kan jag då inte svara på!

Kom hem idag, lagade mat, käkade och sen JOBBA..
Åh usch åh bläääääää!

Jag är så trött..
Tror jag måste ta till järntillskott!
Ja..
Järntillskott blir det vid löning!


Satt o jobba när min pappis ringde..
" SÄTT PÅ FYRAN NU! "
Jag "äääh aah.. -papprena flyger vid datorn-

Så jaaaa, Jenny, GRATTIS till biljetten i idol!!
Jag har alltid trott på dig och din röst, och nu har du fått en icke tv tittande tjej, att behöva sitta klistrad varje dag kl 20,00!
Håller tummarna för dig hjärtat, stenhårt!







I övrigt så är det mesta rätt grått just nu..
Känns som att jag har på tok för lite fritid, och framför allt på tok för mycket annat än mig själv i huvudet..

Jag hade sett fram emot helgen..
Det gör jag inte längre.
Vill jag lova!

Inga kommentarer: