2008-09-07

20080907

Jag är förkyyyyld!
IGEN!
Suck, stånk, stön!

Samma vecka jag skulle börja jobba efter semestern så vart jag dålig på tisdag natt.
Hemma 3 dagar och sen var jag fit for fight igen.
Dessvärre så smittade jag ner stackars Pinger, som har varit jätte förkyld i 2 veckors tid.
Nu har hon smittat mig ( skulle jag tro )
Och det hela är en ond cirkel!
Nu hoppas jag bara att jag inte smittar ner resten av kontoret.. För jobba måste jag, trots förkylning!
Ingen feber har dykt upp och det hoppas jag att jag slipper!

Gårkvällen bestod av att gå och handla med Lö, lämna tillbaka en bok och låna en ny.
För er som inte har läst boken Gömda, GÖR DET!
Den är galet bra, och riktigt jävla obehaglig.
Man fastnar på 2 röda, och jag ska läsa de 3 efterföljarna.
Så.. Mitt påbörjade projekt är att läsa Asyl.

Perfekt att ha en bok när man åker till o från jobbet.
Iaf för mig, som har en jella resväg!

Jag kollade på "på andra sidan häcken" 2 gånger igår..
Och gissa vad som går på tv.n nu?
Jo.. "på andra sidan häcken"
Att ungar aldrig ser sig mätta på samma film? haha!
Lillen somnade straxt efter 9 igår.
Ärta somnade i soffan halv 10, och jag slumrade till jag med.. Ända tills jag vaknade av smällar och dunder.
Några iddis hade helt enkelt fått för sig att smälla smällare utanför..

Det resulterade i att jag inte somnade om förrens vid 12..
Och tant har vaknar till o från hela natten pga näsan..

Halv 8 kom lillen och ärta upp..
Så det va bara till att öppna mina blå, slänga på kaffe och kolla film!


Idag blir det rå lugnt.
Skulle igentligen gått o tränat ikväll på Gymmix.. Det är Core pass ikväll.. Men min näsa sätter stopp.. suck!

Ärta har match, och jag blir hemma.
Orkar inte följa med och kolla..
så det blir till att ligga här hemma och läsa.. och dra på en tvätt kanske.
Tror det vankas kalas hos svärisarna.. Ärtas lillebror fyller faktiskt år idag.. Grattis grattis!



Måste plocka undan här också..


Hörs.
Hejj

Inga kommentarer: