2008-09-11

Pink dag!

Jag har en orolig mage.
En dålig magkänsla.
Jag är orolig och vill bara att allt ska vara och bli BRA.
Orkar inte ha det så som det är nu.

Kom hem vid 7 efter en måttligt hektisk dag.
Jag är slut som artist och önskar att min förkylning bara kan försvinna så att jag kan börja träna.
När man tränar kopplar man likssom bort all skit.

Älsko slänge in en portion käk i micron till sitt nervvrak till tjej.( tur man haft framförhållning. )
Och sen dess har jag faktiskt bara suttit raklång i soffan, kollat tv, kollat nätet och diverse pryls.

Gjorde dessutom ett perontypstest vad gäller arbete.
Tyckte det var rätt kul att se resultatet, som jag trodde skulle se illa ut.
Men icke!?

Kanske man ska satsa på att bli nästa Bill Gates?

Jobba ett antal år, ta tidig pension och leva gott i resten av mitt liv!

Det hade suttit fint!



Persontypstest

Din persontypkod: ENTJ
"Fokus på att fatta beslut"
ENTJ-typer är ofta energiska, strukturerade och beslutsamma personer, som tycker om att organisera, genomföra planer och leda andra mot ett mål. Deras talang ligger i att utveckla de överordnade och strategiska planerna, och vara den drivande kraften när de ska realiseras. De är framåtseende och risktagande när det gäller nya möjligheter som erbjuds. De framstår ofta som karismatiska personer, som ger andra en naturlig lust till att vilja vara med i deras projekt.
För ENTJ-typer är det därför viktigt att organisationen eller verksamheten är obyråkratisk, men ändå så strukturerad och välorganiserad att de kan arbeta fritt och självständigt inom dessa ramar med att omsätta idéer till konkreta handlingsplaner. Man ser därför ofta denna typ i framträdande ledarpositioner i välstrukturerade organisationer, där de har stort inflytande och ansvar. Oftast hittas de inom:
ledning och administration
försäljning och marknadsföring
psykologi
samhällsvetenskap
undervisning på universitetsnivå
naturvetenskap
rådgivningsverksamhet
IT-området
Följande kända personer har persontypen ENTJ: Bill Gates, Margaret Thatcher, Napoleon Bonaparte





Jag tror jag behöver en paus från livet.

1 kommentar:

Bubblan! sa...

ursäkta mej joannis men de där testet var lite väl lätt, det var typ frågor som - älskar du att stressa till jobbet i regnet, eller ligger du hellre i soffan och dricker kaffe....ja menar kom igeeeeen.....im fucking bill to the gates tooo!