2008-09-21

20080921

Så var det redan söndag IGEN.
Jag förstår inte hur fan helgerna kan gå så enormt fort.
Fredagarna är man helt slut efter veckan.. alltså orkar man inte någon tempoaktivitet. Man somnar, o sen ere redan söndag...
sinnes!

Fredagen spenderades med E&B, vi kollade film, löste kryss, käka glarre och godis.

Gårdagens bestod av fika med M&A, sen kom Åkermans o hämtade mig, hem till dem o umgås, leka bus med Dull,äta mat och surra skit med familjen och tant J, som även hon kom förbi.
Vid halv 12 körde J hem mig, det tyckte jag var väldigt rart!

Idag har förmiddagen bestått av stress.
Jag vaknade stressad.

Jag har plockat undan, diskat, slängt i en tvätt, rensat mitt kök, gått ut med bråte till förrådet, bäddat säng, duschat, promenerat ner till centrum o handlat, hem igen, och jag ska alldeles snart börja skära grönsaker.
Kan va skönt att ha det gjort innan min kära familj kommer hit på middag och röjj.
Yster o knoppe, mami o papi.

Ärta har spelat innebandy, trots hans tappra försök om att försöka slippa.
Icke!
10,00 stod hans bror utanför oss och knacka på.
Shie fick han!
Tycker det är rätt åt honom, kommer man hem sent, så ska man minsann inte få sova ut, när man har lovat bort sig varannan söndag!


Dammsuga är någonting som skulle behövas.
Att bo i hus innebär att en jävla massa skit kommer in.. speciellt björkkapslar.
Jag hatar dom!


Neh.. Måste fixa grönsaker, för sen måste jag sätta mig och jobba.

Ikväll blir det tortillas till folket!
Väldigt trevligt!


Sandris, din dotter är verkligen den finaste, charmigaste och mest älskvärda i hela världen!

Inga kommentarer: