2008-12-06

Idag är det massa oönskat folk i samhället.
Snart ska jag ner tilol ica och shoppa, vilket kommer resultera i att man får se 1000 pers som skriker och gormar. puh..

Igår hände det en skitsak på jobbet, som resulterade i att jag vart helt off.
Jag hoppas, ber, att detta inte kommer bli helt åt helvette.
Jag hoppas, ber, att det inte är JAG som ställt till det, på riktigt.
Fyfan..
Fredagen var okej, innan slutet av dagen då detta uppkom.
Usch usch usch usch.

Efter jobbet åkte jag och möte pelto, pelto2 och anna för att äta lite middag i centrum.
Efter det bar det av hem till E och kolla idol.
Hade jag inte varit helt off i pallet, så hade jag kanske svirat med tjejerna, men det gick inte.

Att någonting kan tära så hårt?
Jag är fan rädd att mina chefer kommer nita mig nästa vecka.. Och jag hoppas innerligt på att det visar sig att det inte är jag som tittat fel på diverse siffror.


Ikväll blir det nog till att storstäda detta hem.
Jag känner att det är dags!
Och efterssom att man inte kan röra sig varken in eller ut ur salem, så varför inte passa på!?

Ska släna in lakan i tvätten nu, sen ska jag svida om och bege mig mot centrumet.
Centrumet med massa gapiga rackare.



Ångest laddade tankar.
Jag tror jag ska sätta mig i kassan på ica, där man inte behöver tänka så mkt.. Bara lé och blippa varor.
Gå hem och avsluta sina jobbrelaterade tankar.



Neh.. Nu är det nog dags.


Tjillevippens.

Inga kommentarer: