2008-12-08

Jag har fått finn-invasion.

Jag har en svag känsla av att jag snart kommer få min kvinnliga vecka.
Mer finnar, konstant choklad-sug.
Uuuuh!


Jag försov mig imorse.
Kunde verkligen inte somna inatt, vilket resulterade i att jag stängde av min väckarklocka.
TUR att jag fick sms av min kollega, annars hade det varit kört.

Ärta har semester den här veckan, så jag vaknar inte ens av någon annan.
Rusade upp i panik och fick sällskap av E, iaf en bit på vägen!=)


Skulle kunna tänka mig att flyga ner i choklad skålen ärta sitter o smaskar på...
Men nej nej!


Ska snart in i duschen sen koka mig lite té kanske..
Och sen mina vänner.. ska tant försöka sova i TID.

Ingenting hände på jobbet idag.. Men de har inte undersökt hur stor omfattning det är på skiten.
Imorgon kommer dessutom Mr Hets till kontoret... Så ja.. vi får la se.


Nej ni.

Ha en trevlig kväll

Inga kommentarer: