2008-12-11

Oh!

Jag sa juh att det var någe på G i tisdags.
Mådde som en kråka på kvällen/natten samt igår morse.
Som tur är mår jag bättre idag, även om jag inte känner mig heeelt hundra.'

Detta leder till att tant ska till la office imorgon och jobba.

Rätt galet att man trots sjukdom och trötthet, stressar för att man INTE är på jobbet.
Är det inte sjukt!?
Jag kan alltså inte, INTE stressa.
Stressar dygnet RUNT. Det är inte ok!? NÄR lugnar det ner sig!?

Idag har jag först och främst vilat.
Sen mötte jag Sandra och gudis.
Skönt att komma ut en sväng efter magkramper och div tillstyr.
Åkte hem till dem och mös efter en snabbis i centrum för att leta present till knoppe som fyller 6år i helgen. Kalas vankas på Lördag.
Kom hem nyss, svullen om magen och trött som en gnu.

Men men!
Nu är man på benen iaf, vilket är till en fördel!

Imorgon efter jobbet planerar jag nog julstök.
Dvs baka lussekatter och julgodis.

Lördag blir det middag hos yster min och självklart kalasande då knoppe fyller ååår.
Han är inte liten längre.. Mitt hjärta.. Stora killen!


Dulls börjar också bli en stooor tjej!
Hjärtegryn.. världens sötaste lilla tös! Min favorit!


Det vankas stålars till mig.
Ärta har fått ny internetbank. Jalla jalla! Här ska julshoppas!
Har som sagt, inte köpt EN ända julklapp ännu.. oh oh ah!



MARIE, BÖRJA BLOGGA IGEN TACK!
- Jag känner mig mäkta upprörd.


Julafton om 13 dagar.
Ledighet om 11 dagar.

Mysigt!


På min ledighet skall jag försöka KOPPLA AV.
Stänga av mitt hetsiga,stressiga arbetsliv.
Och bara vara.


Så var det med det.


Hej svej
Magsjuk tjej.

Inga kommentarer: