2009-03-17

OJJ!!
Vad trött man kan vara!!

Ligger i sängen, helt mör i kroppen efter dagens träning.. Och gårdagens träningsvärk!

Helgen har åter igen varit helt kanon..
I fredags vart det mys hos ärtas bror med bebismys, sen hem och däcka innan 23.
Den ni!!

I lördags vart det födelsedags fekke alá fröken Z i mina gamla hemtrakter i Tylanch!
Alldeles jätte trevligt att umgås med mina älskade pärlor!
Var hemma 4 halv 5 i söndagsmorse.. Gissa vem som låg raklång heeela söndagen?


Har jobbat och haft mig hela gårdagen och i dag..
Det ända som känns bra är att jag nu har blivit klar med ett projekt jag suttit med ALLT för länge!!
Och något som känns ÄN bättre, nedräkningen tills dagen D är påbörjad!!
26 arbetsdagar kvar.
Efter det.. NO moore Täby!!!!!!

Fick ett intressant mail av gamla VD.n på bolaget idag.
Skall ringa honom på nytt imorgon och se vad det är han har för någonting på G.
Vore trevligt att arbeta för honom igen, om arbetet i sig är intressant. Såklart!


Livet rullar på i sin lilla takt..
Trots för tillfället ett länsat konto, minimalt med mat i kylen och en ständig oro i kroppen..
Att allt inte bara kan få FUNKA!?
Nej nej nej nej... VARFÖR ska saker och ting funka, när man kan ha det som det är?

Tur man har en helt alldeles jätte go syster som ställer upp på sin lille yster när ingenting riktigt klaffar. Du är bäst.
Bäst i hela världen, i alla väder. Mitt allt.


Har känt mig dåsig här i över en veckas tid.. Hoppas på att INTE åka på en förkylning eller liknande.. Vill likssom få vara frisk bara!!

Grattis Tinen till jobbet btw!!
Hoppas du kommer trivas och att allt kommer att gå som på räls;)


Lördag blire kryssning med E, A och Z.
Ska bli muuuuchoooo kul att få komma iväg på en liten tripp med bryyydarna och svänga sina lurviga, dra en och annan låt på karaoken.. och bara få släppa alla måsten som finns i huvudet..
Det kommer nog bli riktigt roligt..


Bilder och kraffs från partajjande och andra aktiviteter kommer inom kort!;)



Neh..
Borsta sockerbitarna, släcka lampor och krypa ner i bingen med ärta står näst på schemat.

Natti!

Inga kommentarer: