2009-03-24

Snart är det dags för fröken Söderlund att åka hem från La Office!

Jag har faktiskt fått undan en massa skit som har legat här en tid.. och det känns mucho skönt!

Har kollat lite jobb också, skrivit ut underlag och ska hem och söka som en tok!
Har hunnit söka ett jobb idag..

Tunt med jobb ute nu.. Den här krisen får mer än gärna gå över!

Helgen har även denna gången varit bra.
I fredags vart det hemma mys med min ärta och i lördags vart det kryss med tjejerna.
Alltid lika facinerande att se hur folk kan beté sig.
Jag som tycker att jag är stojjig och stimmig till och från.. Jag är a PIECE OF CAKE i jämförelse med andra.

...eller så börjar jag bli vuxen...



Jag hoppas på att den här månaden kommer att bli bättre än föregående månad.
Mina pengar var finito efter att räkningarna var betalda i princip.. Det är FAN INTE OKEJ att leva så.
Jag vill göra det jag vill, när jag vill. Som jag alltid gjort annars.
Men inte nu.. Och det gör mig på jävla dåligt humör kan jag lova er.
Saker och ting måste bara funka.
Funkar inte ekonomin.. så funkar fan inte någonting annat heller.

För att vara lycklig och på bra humör, ska allt likssom bara flyta på.
Jag blir URSINNIG på saker som händer eller kommer emellan för min planerade ekonomiplan.
Så enkelt är det.


Såååå.. Nu håller vi tummarna på att ingenting fuckar upp sig den här månaden.
Då kommer en viss tantalon bli galen.



Efter jobbet idag så blir det till att åka och dansa på en gång.
Har inte tränat på en vecka och det ska bli galet skönt att få skaka av sig lite känner jag.
Hoppas på att få sällskap på Coren imorgon också.


Neh..
Om man ska ner till posten en sväng och sen tvinga min kollega här, att vi ska åka?



Pics kommer när de kommer.

Tjing tjing!

Inga kommentarer: