2009-03-27

Sitter på jobbet och känner känslan av hunger..
Kanske borde äta lite lunch här snart!

Mellan halv 2-2 så kommer min käre far och HÄMTAR mig här ute i Täbban och kör mig hela vägen hem.
Hur guld är inte det!?

Så.. tantalon smiter alltså tidigare idag.
Vägrar sitta här i 2,5 timme till för att sen ta mig hem nästan i 2 timmar.. När jag kan få skjuts!

Gårdagen smet jag en hel timme tidigare för att ta mig ut till Barkarby och möta upp ärt och mickis.
Köpte 3 par jeans för 612 riksdaler!
VÄRT!
Ena paret kostar i butik 1100:- de andra två 800:-
Nedsatt till 312 för mina Lee braxor och de andra 2 150:- styck.

Jag har dessutom
*TRUMVIRVEL*

Gått ner inte bara EN strl i Lee jeans.. utan .. TVÅ!
Tog 3 par byxor i min "vanliga" strl.. Provade ett av paren.. satt löst.. tänkte att " äh.. dom är nog bara stora i modellen.."
Provade alla 3, alla hängde.
Att tillägga!
Den gamla strl var TIGHT sist jag köpte ett par.

MEN jag tror att det är rumpen som blivit mindre, magen sitter fan i mig kvar!
Attans!



Helgen bjukkar inte på några planer, vilket känns galet skönt.
Eller jo.. Jag ska förhoppningsvis övningsköra en stund nån av dagarna här.

Fick igår reda på att mitt körkortstillstång var giltigt tom 22 Augusti i år.
Både jag och min käre far var helt säkra på att det gått ut för längesen, vilket resulterat i att jag inte övningskört på vääääääldigt väääääldigt länge.
Sååå..
Jag satt och kirrade alla blanketter och skulle ringa för att kolla upp en sak, och då säger tantalonen att det bara är att tuta och köra fram till den 22.
Ingen handledarkurs, inga avgifter, ingenting!
Tackar tackar!
Det innebär, att jag måste ta kortet innan den 22.
Såååå..HÅLL I HATTEN!
Här kommer fröken Söder!


Neh ni..


Ska köra igång slutrycket här.

Sen bär det av hemmåt!!

Inga kommentarer: