2009-03-02

Sikken bra helg tant haft!!

I fredags myspyste jag med gudis, Åkermans och Jessica/Nova.
Vi shoppade smink, fikade, hängde igäng och bara var.
Senare var det inflyttningsferre hos Acke.
Klackarna i taket och dans på borden! That´s the shit!
Hade välldans trevligt och när tant la förslaget för hemgång, höll inte min ärta med.. Men han fick lov att lyda sin sambo, som kände att ögonen inte riktigt pallade hålla sig öppna!!

I lördags resande vi i varenda litet hörn. Garage, förråd, tvättrum och hus.. 1,5timme senare fanns det inte en pryl kvar, utan det fick tippen ta.
ÄNTLIGEN säger jag bara...
På kvällskvisten vart det middag hos mina päron.. men OJ vad trött jag var...
Vi va hemma igen vid 21 tiden och la oss raklånga och kolla film.

Igår var det mysdag och middag hos grannarna.



Har även tagis beslutet att vi i Mars 2010 åker till Thailand i 3 veckor med Åkermans!
Vi bokar och kirrar i slutet av Mars, sen börjar nedräkningen!!
Som Sandris skulle formulert " smajjl smajjl, blänk blänk, wiiiiiiihooooooo"



Annars är det väll bra här i huset.

Slutar på mitt jobb den 24 april och har inte den blekaste om vad jag ska göra..
Men det löser sig till slut;)


Nu ska tant dra igång projekt städning, sen ikväll blire träna utav bara h-vete

1 kommentar:

Anonym sa...

haha fan gumman du skriver på ett lättsamt och underhållande sätt :) Första gången ja hittade hit nu ! Länkar direkt :) Kramen