2009-04-06

Herrejesus så här snoras!!

Jag har utan att överdriva nyst 6ggr i rad här inom 30 sekunder..
Jag är sådär alldeles jätte snyggt torr runt näsan och mår som en kalaspingla, veeeerkligen =/

Tantalon har varit sjuk sedan i lördags morse, lägligt till ärtas mammas 50 års dag.
Som alla andra 50 års dagar, lika timat!

Vaknade med ont i gommen och helt torr i munnen.. Det är exakt då jag vet att jag kommer bli sjuk som en pannkaka..

Men.. jag härdade! Frukost och champagne hos hans mammsing, hem och sov en timme, upp och in i duschen och klä på sig och puffra till det så gott det gick.
Middag på en grekisk restaurang på Söder.
Maten var god om man bortser från en blaskig öl och en tandpetare i ärtas potatis.
Så jella vidrigt va!

Vidare därifrån till Snaps och sen hem för att intaga lite chokladfondue och mojsig frukt!!


Fredagen bestod av kalas hos ärtas bror där Oliver vart hela 6 år gammal!
Stora killen!!
Vart inte mkt mer än så, hade en såndär dag där man inte riktigt alls vet vad man är på för humör.


Hela gårdagen bestod av att sova..
Vilket jag behövde, annars hade jag aldrig kommit upp till jobbet idag..
Men hey.. vad gör man inte.. Måste verkligen ha varenda krona jag kan få.
Får ju trotsallt bara lön för 24 dagar den här månaden.
Om 13 arbetsdagar slutar jag här.. Och det ska bli.. S.Å skönt!:D
FINALLY!

Nu gäller det bara att hitta ett nytt jobb inom snar framtid.

Första veckorna på min arbetslöshet kommer bestå i körskola och teoripluggande.
Har bokat upp 8 dubbellektioner och teorikurs.. Men den ska jag ringa och avboka idag.. Känns som att jag klarar teorin med bonniers och teoriboken.

22 Augusti är min deadline.. Till dess ska jag ha tagit körkortet.
Annars blir det en jella lång process, måste söka nytt körkortstillstånd och hela kittet.
Orka det.
Nej tack!
Sååå, hårdkörning är vad det blir nu!


Idag ska jag ägna mig åt att fixa iordning med lite kund grejjer här på kontoret..
Sen smiter jag nån timme tidigare med Kim , så får jag åka med till Ulriks.
Borde egentligen ligga hemma i sängen.. så nån timme hit eller dit.



Det är stökigt i mitt hem.. Nån som känner sig suger på storstädning?


Och appropå träskor, min diskmaskin verkar ha sagt upp dig.. Uuuuuh ..
Nån teknisk rackare som kan allt om diskmaskiner månne!?



Åkermans, dejta snart ha!?


Allt är lite sisådär, men verkar ändå se lite ljust ut..
Skum, läskig men än dock tillfreds.

Märkligt!

Inga kommentarer: