2009-04-06

Efterssom att snorandet fortsatt sin gilla gång, har tant inte tränat idag, såklart.

Innebär att jag haft tid att pula lite i hemmetsvrå!
Efterssom att min diskmaskin strejkar och jag inte orkar dra ut och kolla vad felet är, efter herr Åkermans försök att lära mig vad som kan vara fel.. så står det dock disk i diskhoarna och ren disk utanför.
Men i övrigt så är mitt kök städat och det ser något freschare ut överlag!
Har hunnit kasta in 2 tvättar, hängt och nu är det torktumlarn som går på högvarv.
Rätt facinert att det där med tvätt aldrig likssom tar slut!?

Och ärligt talat, Tänk vad lite skurmedel och en dammvippa kan göra!


Jag glömde ju nämna att det numera är 11,5 arbetsdag kvar!
Påsken kom lite smått lägligt såhär när arbetsmotivationen inte ligger på topp!


V.18 drar körskolan igång.. wiiiitwuuuuw!

Neh.

Lite iskallt vatten, en godnatt cig och sen är man nästintill redo för las bingos.


Tjipp.

Inga kommentarer: