2009-04-07

2009-03-07

Solen skiner även idag, hur underbart är det inte!?
Dock en gnutta kallare än igår.. Och imorgon ska det tydligen regna =/
Håller tummarna för att vi slipper se mer snö för en tid iaf.

Känner mig piggare idag än igår, dock är jag täppt och känner att kroppen inte riktigt är fit for fight ännu.
Men på rätt väg!

10,5 dag kvar på jobbet.. Det närmar sig, det närmar sig.
Uuuu.. aaaah!

Undrar hur lång tid det tar innan det spritter i jobbtarmen på mig.. Har likssom inte varit utan jobb sen jag var fjorton år gammal!
Tur jag har körkortet att fokusera på till dess att jag hittar någe jobb.

Har god lust att boka tid hos frisören.. Ser lite ut som en rumpnisse i skallen..
Får väll se hur min ekonomi tycker om det helt enkelt!


Saknar en gammal vän som satan..
Känns likssom som att jag tappat dig helt.. Även om jag vet att det inte är meningen.
Jag vet att du har det extremt tufft och har så haft en tid.. Jag vet att du inte menar att bara försvinna.
Men det känns ska du veta.
Jag är van att prata med dig flera ggr i veckan, träffa dig regelbundet och veta allt om dig, och du om mig.
Nu när vi pratar känns du som en främling..
Vad är det som har hänt? Varför är det inte till mig du ringer när du behöver prata?
Varför är det inte min axel du gråter ut på?
Varför frågar du inte hur jag har det och hur jag mår?

Från att gå till bästavänner, till en princip främling.
Är det inte läskigt hur livet har sina vändningar? Hur lång tid det tar att bygga vänskap, hur fort det går att skära av den sköra tråden?



Nej.. Tacka vet jag de vänner som verkligen bryr sig om en.
Som verkligen finns ett samtal bort.. Som man kan prata om allt om, utan att bli dömd.
Ni ska ha en eloge mina änglar, ni betyder världsmest!



Om man ska ta och rensa upp lite här i stöket på kontoret...
Snart mina vänner.. Snaaaaaaaaaart.. slipper jag den här skiten!

1 kommentar:

Yosofine sa...

För det första, kul att du har samma färg på ALLT på din blogg, tog typ ett litet tag innan jag förstod...

För det andra, behöver jag skriva att jag förstår exakt vad du menar? :D But I'm an angel & U2!