2009-04-23

Åh gissa vad!!

Idag.. Imorgon.. sen.. FINITO!:D


Veckan har gått åt till att rensa upp här.. Mitt rum är rätt tomt just nu vill jag lova.
Har ett par saker som jag ska avsluta här, så att jag kan lämna över med gott samvete.
Then it´s done!
Hoppas på att bli klar och ha gjort det bra bara.. Men det ska nog gå!

Igår följde min älskade Acke med på Core träningen (Under hot, men iaf..), efterssom E är sjuk och tant Broberg har gett upp allt vad som heter träning.
Efter 15 minuter hör jag bara " shit.. åh.. stånk, stön.. Söder, jag kastar in handuken!"
HA, glööööm det ;)
Så vi peta på i en timme, slut som artister och stapla ut med rangliga ben.
Galet vad man tappar efter att ha missat 2 core pass.. =/

Efter det tog vi en promenix till E och inhämtade mina kläder som jag lämnat hos henne sen i lördags och sen hem och drack Té och käka knäckemackor.
Tack darla för igår, det var myys ;)


Kl 16,00 skall jag infinna mig hos frisören.
Utväxten ska BORT och fler slingor skall i. Ajjemen!
Provar en ny frisör idag efterssom min trogna Cherry har slutat =(

Efter det blire hem och städa iordning, för imorgon efter jobbet skall jag möta min Acke och inhandla ingredienser för en riktigt momsig kycklingsallad och en eller två glas rött hemma hos mig!

Skall försöka övertala min pappa att övningsköra lite i helgen, om bilen går som den ska..
På Tisdag börjar ju körskolan.. kan va skönt att ha kört lite då.


Neh.. En cig och sen dra igång projekt rensa upp det sista!!

Inga kommentarer: