2009-04-24

MEN HALLÅ HEJ!!!

FEM TIMMAR KVAR, sen ere nån *hostar* som skall möte sina tjejer, köpa ingredienser till en riktigt fräsch kycklingsallad, gå till systemet och inhandla rödtjut, för att sen avnjuta och fira ..
Att jag from NU, inte behöver pendlar 4 timmar per dag, att jag from NU inte kommer ha stressen upp över öronen, att jag from NU inte kommer att behöva ha problem med att somna för att tankarna är fulla med inget mindre än Jobb.

För en tid framöver kommer Söderlundskan att tillägna sin vardag åt att ta körkort och ta hand om sig själv och de sina.

Självklart hoppas vi på ett jobb inom snaaar framtid.. Men en månad framöver skall jag enbart fokusera på att ta mitt kort och mig själv.. och söka intressanta jobb!




Hann rensa upp massor igår och har slutet kvar idag.
När det är klart, är det på riktigt klart!


Frippan vart Ok.
Klippte upp lite mer och de slitna försvann.
Och självklart har jag massa mer slingor.. Det var tsom sagt Ok, men jag saknar min gamla frisöööör ändå.



Neh ni.
Klackarna i taket!
NU KÖR VI SA JAG!

Inga kommentarer: