2009-04-17

UJUJ!

Dagarna har likssom bara ramlat förbi och tant har inte satt sig ned o bloggat en ända gång!

Påskhelgen bestod av påskmiddag med diverse bestyr hos mina och ärtas päron.
Vi likssom varvade huvudvärk med rödvin under hela ledigheten.

Idag är det exakt en vecka tills jag slutar jobba.
Jag önskar det var idag.

Kundärenden bara raaaaaaaamlar in, jag hinner knappt med..

Ska verkligen försöka sätta mig och fakturera det sista och försöka komma ikapp alla kunder.. Om det inte hade varit för växeln hade jag säkert hunnit..


Ikväll blir det nogg lugnt hos familjen S..
Tant E fyllde nämligen år igår och skall firas med pompa och ståt under morgondagen, vilket innebär att jag förmodligen måste spara lite krafter för att orka med att baka tårta, fixa och dona, iväg och käka middag och sen ut och svira.

Söndag 10.00 är det uppställning för vårstädning på järpen.
Jag känner lite " BIG NONO " feeling över det hela..
Men hej.. Man måste väll dra sitt strå till stacken vad jag förstår?
TIO NOLL NOLL och vara bakis.
Det är inte lugnt.

HUR lyckas de alltid matcha städningarna med festerna som är dagen innan!?
Likaså höststädningen..
Måste ta det här med ordföranden.. Såhär kan vi inte ha´t! ;)


Lunchen över och dags att jobba här..
Har hur mycket som helst som sagt.

Tjillevippen.

1 kommentar:

Gonsalez sa...

Skrutt! En annan gick ju ut med bebis och samlade löv i påsar. Var där och visade min goda grannvilja i cirkus en timme innan jag smet hem och låste in mig! :D