2009-04-21

Det är fyra dagar kvar inräknat idag.
Och jag har inte den blekaste om hur jag skall hinna rensa upp allt här.. Kunder ringer konstant, nya saker kommer in mest hela tiden..

Hur de hade tänkt att lösa min tjänst, är för mig ett under!
Tror inte de har en blekaste om hur mycket som faktiskt ligger på det här bordet som jag har framför mig.


Vi har nu bokat resan till lander far-far away!
Thailand, here we come!!:D
Det bär av den 22 Februari och sedan ska vi glassa runt fram tom den 18Mars!
Inköp av bikinisar i diverse färger skall beställas och magen skall icke längre få vara en degboll.
Här ska tränas extra hårt framöver!

Har legat på latsidan i 2, 5 vecka.. Har varit sjuk, har inte haft kraft och motivation.. Men nu är den tillbaka!

From nästa vecka är det en tantalon som skall ut och gå långkörare varje dag.. Varje förmiddag som jag inte har bilskola, då får vi lägga promenixen något senare!

Ska bli så skönt att slippa åka ut hit.. Ska bli så skönt att bara få ta hand om sig själv och bara få träna, pyssla, söka ROLIGA jobb och framför allt fokusera och verkligen försöka ta körkortet innan 22 Augusti.
Håll tummarna för mig!!

Har hittils inte hittat ett ända jobb som verkar lovande.. Men bara till att söka järnet.


Helgen har varit kanoners förresten.
I fredags vart det en lugn hemma kväll med ärta, nisse, johanna och analex.
I lördags slog vi klackarna i taket och firade E som fyllt hela 24år!!
Vart tårtbakning, middag och sen söder.. Ujj ujj!!
Hemma 05, pigg som en lärka!
Hela söndagen gick till att sova, på riktigt.



Neh.. nu ska jag dra igång den underbara växeln och försöka jobba järnet här.

3dagar to go!

Inga kommentarer: