2009-11-02

FJU

När man har planerat en tidig arbetsmorgon och ingentng blir riktigt som man vill, så ska man göra som mig!
Jag anlände till jobbet 07:00 för att DRA LARMET och sedan invänta larmkillen som kom efter halv 8.
Snacka VÄRDO!
Jag tror inte man kan larma av innan halv 8 kort och gott.
Aldrig mer!

Imorgon ska jag sova lite längre och jag ska dessutom åka räser bil till jobbet.
Vi pratar Volvo V70 -09
Den är het!
Lite lärrig, men HET!


Dagen har varit skrik och panik, som vilken annan måndag som helst.
Dagen rusar förbi och man hinner inte med allt man vill hinna med!

Efter jobb hämtade jag upp herrn i huset för att åka och inhandla mat och sedan åka hem till min gudis och hennes far.
Vi åt, lekte, drack kaffe, brände film och begav oss sedan vidare till Tulanch för impuls fika med mina päron.
Dom är rätt söta!

Tog en runda och sen hämta sväris från jobb för att till slut inhandla kaffe, komma hem, ladda bryggare, duscha och nu alldeles snart sova.

Jag hoppas på mer än tre timmars sömn inatt.
det är mitt mål iaf!





Min hals börjar rucka.. Det är INTE helt okej.
NO TIME att bli sjuk. Och absolut NO NO NO Lust, ALLS!


Så vi håller oss friska och hoppas på det bästa.

Och för all gudsskull: TA INTE VACCINET!
Har dom stoppat det i andra länder.. Så är det bara en tidsfråga innan det stoppas här med.
Och gissa varför?!
För det är faaaaaaarligt!
Så take it easy! Kvicksilver och annat skit måste bara vara värre än flunsan.
Eller?!

1 kommentar:

Bubblan! sa...

men jag ska ju ta det idag jöööööööööööööööööööö