2009-11-08

Helgen

PHEW!
Sen middag, mätt som en pannkaka!
Har precis blivit helt klar med morgondagens lunch ranson och även fått i mig en portion.
Ris och köttfärsröra står på menyn, hoppas det duger åt folket!
Vi har ett litet snärt system där vi lagar mat en gång i veckan till varandra.. Det sparar en jävla massa tid på kvällskvisten, då man faktiskt kan äta nått lätt och skippa matlådan, det sparar pengar, då man inte käkar ute osv osv!
Smart va!

I torsdags vart det kryss med koordinator gänget.
Det var faktiskt väldigt mysigt och skojj.
Ibland är jag som en studsboll.. Man öppnar dörren, tar sats och slänger bollen mot väggen.
Lite så är jag på dansgolvet. Satan i gatan!

Fredagen bjukkade på konferens som vi dock fick avbryta för att alla vart sjösjuka.. Men så fort vi kom in i skärgården vart det mkt mkt lättare.

Efter konfen vart det middas hos svärisarna.
Däckade på deras soffa en timme och kom helt underfund med att jag på riktigt måste sova.
(Inte så märkligt efter en vecka med väckarklockan ringandes 06:00 senast, iväg på kryss, i säng 02:45 och upp igen 06:45)
Jag gick och la mig och somna innan idol.
När älsko kom hem gick jag till sängen och sov vidare.
Den ni!

Gårdagen bjukkade på fika hos mina päron, middag hos svärisar och 3 filmer hyrdes.
Mys pys kväll!

Idag vart det innebandy på dagen, handla, återigen en fika hos mina päron såhär på farsdag och allt för att sen avrunda kvällen med mys hos Åkermans.
Vi har lekt kurragömma, pussats, ätit fruktkrokar och hängt i soffan.
Värt.

Ska försöka komma i säng i skaplig tid idag... (som jag säger varje j*vla dag)

Ärt åker bort imorgon och kommer inte hem förrens på fredag.
Hallå hej, vad ensamt det kommer bli =(
Vakna helt alena, SOMNA helt alena. Det är INTE min tango.
Jag gillar det inte!
Men vi hoppas att det för med sig något gott.


Imorgon ska jag och Sandris på galejj.
Jag hoppas det blir kul!


Cigarett på det här!

Inga kommentarer: