2009-11-03

tjong

OKEJ.
Jag har AP-mkt att göra på le office imorgon.
Likaså idag.. Men jag hann bara inte klart. Typiskt.

På torsdag bär det nämligen av på säljkoordinator konferens på en gungande båt till havs.
5 tjejer och lilla flipper.
Jag tror han trivs, fast han blir ensam karl.. Eller pojke!
Vi ska inta karaoke maskinen (Notera:Jag), konferera, äta, sova och försöka lära oss ett och annat.

Jag har numera ingen bil för sväris säljer den imorgon.
Nu längtar jag med andra ord till dess att jag kan köpa mig en egen.
En alldeles egen Volvo C30.
Jag är kär.


Har efter dagens arbete invaderat Åkermans, dock utan Åkermans hemma, för att bränna skiva. Tydligen var det fel med tekniken efter gårdagens bränning. Bättre lycka idag!
Efter det vart det innebandy, statoil fika och nyligen hemkommen.
Jag är trött.
Men jag kommer inte kunna somna riktigt än ändå.. Så ere!

Ska försöka hinna med att träffa min snurpla imorgon efter jobb.. Helt beroende på hur sent jag blir sittandes.. Schema för mina team bara MÅSTE bli klara tills imorgon kväll.




Tror moffa har kommit hem från sjukan idag..
Hoppas han känner sig iaf ok.. Min lilla moffa.. Tänker på dig och hoppas du blir bra.

Övrig status?

Jobbar
Umgås
Flänger
Försöker få stabilitet i vardagen


Jag hoppas vi börjar landa på fötter här hemma efter arbetslöshet och annat knas.
Resten är upp-kukat som vanligt.
Börjar vänja mig med att inte riktigt få ha det toppen.
Jag är dock glad för det lilla ska ni veta! Eller.. Det lilla blir ju till det stora just nu.
Tack mina solstrålar som skäner energi och bjukkar på ett o annat leende! Ni är BÄSTA!



Borsta sockerbitarna o sen försöka knoppa är näst på schemat!

PS

Min bästis Dulle har lärt sig lägg upp ena benet på matbordet när man äter.
Precis som sin gudis.
Jag lär henne aaaaaaaaaaaaaaaaallt jag kan!


DS

1 kommentar:

Bubblan! sa...

joanna varför lärde du henne det, nu har vi fightats´om det under hela frukosten! hahahha