2008-11-12

2008-11-12

jag är så TRÖTT!
Jag borde verkligen duscha typ nu..
Men jag gör det imorgon bitti.. Trots att jag vet, att mina ögon kommer att gå i kors!

Jag har sambo fritt inatt.
Han är kristianstad på facklig kurs.
Kommer kännas tomt i sängen, däremot kommer jag förhoppningsvis att kunna sova lite bättre.
Ingen som knuffar mig, som är KOKHET och vars klocka ringer o stör mig på morgonen.

Kvällen har bestått av städning i kök, undan plock, tvätt och sällskap av E.
Vi har kollat tv, druckit latte och bara hängt.
Behagligt!



Jag är jätte stressad.. Och vill inte att det ska vara 2 dagar kvar på denna arbetsvecka.
Jag behöver ledighet.
NU.



Men men.
Snart är det jul och det innebär ledighet.



jul..
shit..
redan..


Vi ska fira julen hos oss. med knytis.
blir nog trevligt i guess!
Tur vi inte har extrem stora familjer.











DULLE, GUDIS SAKNAR DIG OCH VILL MYYYYYYYYYYSA!
Kanske kan vi leka snart!?
klättra gudmor är en rätt kul lek, faktiskt!





Annars e jag less på massvis med saker.
Vill bara dra ett STRECK och sen är det klart.
Måste engagera mig mera, om det ska bli någon ändring på saker och ting.





Älsk, du är fin!


ps. bilder från skaune på g, dock tar detta hundra år att överföra. as crack.

Inga kommentarer: