2008-11-18

2008-11-18

TISDAG
Underbara tisdag!
Eller va..?

Jag stressar i vanlig ordning.

Och inte en godisbit på hela 2 dagar.
Ärta ligger o frossar i dumle och dumla snacks.
Jag är avis.

Jag önskar jag hade en ämnesomsättning utan desslike.
Jag vill också kunna äta vad jag vill när jag vill.
Men nej.
Inte det!


Kommande helg ser ut att bli relativt lugn.
Lördag ska jag åka o simma med E, kanske luncha i Huddinge C efter det.
Låter väl bra!?

Jag är på!



Jag har faktiskt inte så mkt att förtälja.
Eller så har jag det, men orkar verkligen INTE att anstränga mig just i detta nuet.



En sak har jag gått och tänkt på.
Eller ah, en del..
Men framför allt ett par saker.
Som jag skulle kunna förtälja, men inte idag.

Idag är ingen bra bloggdag.

Däremot hade det varit en alldeles kanon bra choklad dag.

Men inte det heller.

Inga kommentarer: