2008-11-16

20081116

Så var det söndag igen.
En ÅNGEST söndag.. tanken på att det är måndag redan imorgon, får mig att må skit.
Jag vill inte.
inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte!!!!
Jag har så mkt att göra.. som jag MÅSTE bli klar med.. NYSS.
Men icke.
Usch.


I fredags kom en utmattad tant hem efter 6 tiden.
Käkade middag, kolla film och rå däckade efer 10.
Klockan 07,00 väckte ärta mig och tyckte det var dags att lägga oss i sängen.
Soff sova är guld.

Vaknade efter 11.
Tant har då sovit i över 12 timmar.
Det hände sist när jag var 18 år tror jag.

Gårdagen bestod av plock i huset, vika, hänga och dona med tvätten.
Vid 5 snåret vankades det grekiska kolgrillen med T och S.
Käkade, drack vin och mådde fint.
Sedan bar det av till stora staden, med stort S.
Bluemoon med Raw.
Det var sinnessjukt kul. Vilka människor!
Magnus Betnér är till det fakto en av Sveriges härligaste människor.
Allt som folk går och tänker och hymlar om, tar han upp.
Strongt.


Hemma igen vid 1, åt fyllemat, snacka skit om allt och ingenting och avrundade det hela vid 3 snåret.

Tack för en trevlig kväll!




Jag har ännu inte lyckats få bilderna från Skåneland.
Jag gillar inte det här tjejer.






Veckan som varit har varit kaos.
Och med kaos menar jag att jag har levt i en dimmig stress värld som tär på min utarbetade arma kropp.
Det här fungerar inte längre.
På riktigt.


Solstrålarna för veckan har varit:

- Mys med E
- Middag hos Åkermans med lek och gos med gudis!
- Min Ärta, som är underbar
- Gårdagskvällen



Jag vill bli mitt gamla glada jag.
Och för det krävs det förändring.
Nyss.



Jag kan inte fixa med en viss sak här hemma.
Vilket stör mig, då jag har god lust att fixa och dona med de grejjerna just nu i denna stund.


Ärta pratar om mysigt bad.
Tant säger nej och försöker skjuta upp det till senare.


Förresten så snöar det ute.
Och jag behöver på riktigt en ny vinterjacka.
Likaså vinterskor.
När ska man ha råd med de då!?


Neh.
I veckan blir det lotto.
Skulle inte sitta fel med en slant!



Mycket att tänka på, mycket som behövs ta itu med.

Inga kommentarer: