2009-06-06

Halsbränna, feberkänsla, täppma och dåligmage är vad denna morgon och eftermiddag har erbjudit hittils.

Var hos fru igår och spela kort och tog ett glas vin, kom hem vid halv 12 och fick städnojja.
Vid 2 snåret kom ärt hem efter en utekväll på söder med donken i högsta hugg.
Jag klämde i mig en cheese och fortsatte plocka och gick och la mig och somnade vid 3 snåret.
Vid kvart över 5 vaknade jag av kraftiga magkramper och illamående.. Somnade om efter en stund och vaknade vid halv 9 och fick kuta på toa..
Har fortfarande ont i magen men det verkar vara slut på toalettbesökandet..
Och jag som ska på 25 år kalasande idag..
Mage, BLI BRA!

Om man bortser från magen så är allt i sin ordning.
Var och fikade med min mams igår som dessutom slog på stort och köpte en tunika och en maskara till sin dotter. välbehövligt!

Därefter åkte vi till Täby med paps som hämtade ut sin nya fräsiga bil!
Den vill jag köra, helst igår!


Ikväll vankas det som sagt 25års kalasande för Ajko!
Jag hoppas att jag blir helt bra och kan avnjuta kvällen i goda vännerslag!!

Det spöregnar ute.. Ärt och grabbarna grus ska åka båt in till stan ikväll.
Sikken osis på vädret!
Jag tror minsann att de kommer att komma på andra tankar, visst!



Min mjölk är slut och jag har ingen som helst lust att gå ner och handla.
Dels pga vädret och dels pga säkerhets skäl.
Jag håller mig inne med äckligt kaffe och hopp om ett stabilt rotschakra, som min väninna skulle säga.


Måste byta lakan också.. iiisch!
Damsugningen överlåter jag till någon annan.
Frivillig sökes!

Inga kommentarer: