2009-06-28

Sikken fartfylld helg mina vänner!

Fredagen:
En tripp till af för möte, hem, sola, fixa iordning sig och sedan iväg på äventyr!
Mötte Zäru och Fru Åkerman, gick till La cucaracha och tog oss en fördrink i väntan på Mulle och Martini.
God tapas middag med trevligt och fnittrigt sällskap!
Därefter tog vi oss till Snaps för en dagens och sedan raka vägen till Golden Hits!
OM vi gjorde succé?
Det är bara förnamnet..
Vi sjöng och skråla till ca 2 på natten och därifrån åkte vi söder om stan, hem till tryggheten!
Kvällen var välldans lyckad, tack tjejer!

Igår vaknade jag lite halvt seg och rösten något hes..
Men det vart stekning på altanen ett par timmar, yster och knoppe kom på besök på en 2 timmars fika innan nästa fekke var på gång!
Kubb med Ärta, Alex och Gonzales.. Jag tror vi vann.. tjejerna då alltså.
Extremt skickliga damer, om jag får säga det själv!
Efter det vart det middag och en dusch och sedan iväg till Lida för det årliga Countryt.
Säga vad man vill.. Men inte f*an är det värt 250 spänn!?

Neeh, jag skippar det till nästa år minsann! Bojkottar!


Återigen hemma vid 2 snåret och somnade säkert halv 4.
Någon var trött imorse!


Dagen har bestått av fin besök av min Acke, solning, grillning och kubb med grannarna.
Väldans mysigt!

Mamma och pappa har varit här och skämt bort sin dotter med 2st vaxdukar och fina soffkuddar.
Inte illa pinkat! Tack tack, ni är bäst!!<3



Imorgon bitti ska jag kila ner till centrum och inhandla ingredienser till en pastasallad, laga skiten, packa och åka till Tumba för att möta min Acke.
Sen blir det Skanssundet för hela slanten!

Och på Tisdag är det halkbana.. Moahahhaa, jaaa, jag är nervös!



Måste dessutom betala några räkningar.. Usch, inte min tango!

Har förresten även denna utehelg lyckats haft bort mina saker.
Denna gången mina nya solisar och nya örhängen.
SKILLS, I REALLY GOT SKILLS!

1 kommentar:

laura sa...

inte såg ja dej på festivalen inte :(
O mina mob batterier va dööa :(