2009-06-03

Idag är det studenfirande på schemat.
Ärtas 2 kusiner springer idag ut på skolgården och kommer förmodligen ha en helt underbar dag!=)

Igår körde tantalon på körskolan..
Hade en dubbellektion från 08:30 till cirka 10:00, min körlärare undrade om jag ville vara med på stadskörningen som var från 10:15 då någon hade avbokat i gruppen.
( man är flera elever som kör om på landsväg och motorväg )
Efterssom att tantalon inte hade annat för sig så satte hon sig snällt och vänta.
Dessvärre hade receptions tjejen gjort fel med bokningen, så gruppen var fulltalig..
Då säger hon: " Om du vill Joanna, så är Daniel här fri... Han är nyutbildad körskolelärare.. så OM du är intresserad, så bjuder vi dig på en dubbellektion för besväret, som kompensation"

Man tackar!!

Hon vart förvånad när hon såg min körjournal och förstod inte att jag kommit så långt som jag hade gjort på de lektioner jag tagit.
Lite kul!!

Såå, det blev 3 timmars körning för mig igår.
Inte illa pinkat alls!
Gissa om jag var trött igår eftermiddag? La mig raklång resten av dagen i princip..


Det ska tydligen vara skitväder i flera dagar framöver.. Vad hände med solen!?
I förrgår låg jag på stranden med Z och Acke och nu fryser man röven av sig! Inte helt okej!



Jella torka på folks bloggar nu för tiden.. Uppdatera folket, uppdatera!



Jag går runt och är lite irriterad på folk i övrigt.

Kan inte ritkigt förstå mig på hur vissa tänker och prioriterar.. Och jag vet så väl att jag bara borde släppa, att jag inte kan göra mer än vad jag gjort..
Men det likssom svider i hjärtat när man förlorar någon nära.
Det likssom gör ont i själen när man försökt vara vid någons sida i ur och skur, låtit folk ta den tid de behöver, bett dem att bearbeta sig själva och höra av sig när de vill och kan träffas, när de har orken..
Och allt man får är... Ingenting?

Jag tror inte att jag känner dig längre.. Det är så stelt när vi pratar och du verkar absolut inte må dåligt över att ha mist mig som vän.


Men det är som det är.
Och jag är ytterst tacksam att ha mina änglar och mina vänner som finns vid min sida och som får mig att må bra.
Ni är guld värda.



Sandris och Evert, tiden likssom tickar på!!
Snart är vi i Thailand och dricker fruktdrinkar vid poolen och busar med Dulls i sommarvärmen!
Jag längtar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror fröken Broberg känner igen sig exakt i vissa av fröken Söderlunds påstående...