2009-06-25

Jag har ännu en gång i mitt liv lyckats tabba mig.
Enligt min kalender och mina noteringar hade jag bokat halkbanan till imorgon.
Detta krockade med ett kallat möte på ams, vilket resulterade i att jag idag på mitt andra möte där fick bedja för att få det framskjutet.
Det gick ju bra.
ENDA tills nu när jag skulle kolla hur jag tar mig dit och loggar in på mitt konto på halkbane sidan och inser att "HEY, DIN BOKNING VAR INTE BOKAD!"
Det har med andra ord strulat till sig helt galet när jag registrerade det för 2 veckor sedan i samband med direkt betalningen via kort..
Som tur är (!!!!) hade de EN tid på Tisdag nästa vecka.. Annars hade jag varit R.Ö.K.T och jag skulle fått omboka min teori och uppkörning..

Jag går för säkerhetsskull upp klockan 08:00 imorgon och ringer dit för att se att jag inte har gjort fel igen.. Och om så är fallet måste tant ringa till ams och försöka förklara att jag gjort fel, fel, fel och kan gå på mötet jag va kallad på.


Skulle även söka 2 tjänster på ams hemsida men mitt inlogg funkar inte... Och inte får jag något svar på vad som hänt.
Jag får inte lösenordet skickat till mig och kan således inte söka tjänsten..


Så kort och gott.
Efter en hektisk vecka med körlektioner varje dag och diverse sysslor, så slutade det inte lika gott som jag hade hoppats på..
Men Hey.. vad gör det om tio år?


Som sagt så har veckan passerat i rasande fart.
Jag har haft körlektioner hela veckan och hade körprov igår och körde självständigt idag.
Min lärare vill att jag tänker på vänstersväng/placering på landsväg, men har inte mer att tillägga.
Inte illa pinkat efter 15 körlektioner och 4 körningar med pappa.

Hade halkbanan varit imorgon, hade det varit komplett med andra ord.


Har försökt ta tillvara på soltimmarna vi haft genom att ligga på altanen med Sillen och fikat i solen i väntan på alla andra aktiviteter.
Värt, värt, värt!


Har dessutom hunnit ta mig en tripp till GÖTE LA BORG och umgåtts med folket där nere som man inte hunnit träffa på ett bra tag.
Trevlig visit, om jag får säga det själv!


Kvällen har spenderats hos Åkermans, en viss dam fyller ju HELA 24 år idag!
Grattis min bästaste vän och tack för mat och allt!
Imorgon ses tjejorna i stora staden för middag och mys!


Neh..
En välldans trött och irriterad tjej med en halvt bruten stortå efter att ha varit en halv millimeter ifrån att ramla.. ska nu försöka gå och sova.


Tjipp tjipp

Inga kommentarer: