2009-06-30

TVÅ moment kvar.. TVÅ!
Idag klarade jag minsann halkbanan, trots att jag var helt galet nervös i början.
Men det gick bra och det var en rolig upplevelse minsann!

Igår vart det som tidigare sagt ut och bada heeela dagen långt med Acke ute i Sandviken.
Jella mysigt, trots att vattnet var en gnutta för kallt för min smak!
Men badat har jag gjort, första doppet för i år!
Möttes av att min karlslok stod och stekte flintastek till sin fruga, det tycker jag är lite romantiskt!

Är helt utmattad efter idag.. Men har garvat som satan med alla andra knäppgökar jag körde med!=)

Hängt tvätt och sitter nu rakt upp och ner i soffan och funtar på en powernap, ikväll igen! haha!

Imorgon står det arbetsförmedlingen på schemat och enligt mina papper ska jag vara där på Torsdag också:S Hmm..

VOILA, nu måste jag vila innan jag dör.


Tjing tjing

Inga kommentarer: