2009-05-06

Det är en utmattad tantalon som sitter bakom tangentbordet.

Körskolan gick bra och jag tycker det blir roligare och roligare för varje gång.
Det känns som att man börjar få in det lite bättre och förstår mer och mer.

Efter det vart det fika med Wandwa i Tumba C.
Vi käkade gammal hederlig räkmacka och surra gojja.
Dock utan Dulls, som var och lekte på dagis.

Efter fikat gick jag hem från Tumba för att röra på el fläsko.
Väl hemma umgicks jag lite med ärt och drack kaffe och körde ett bloggläs-race.

Slumrade till 45 minuter, upp och studsa och ner till bussen för att dra och träna Core en timme.
Herre min gud.. Svetten rann inte, den sprutade!

Inte nog med det.
Vi missade självklart bussen hem, så det var bara till att vandra hemmåt på nytt..

Totalt närmare 2 timmars promenad och 1 timmes Core.
Jag kommer inte kunna gå imorgon. Så enkelt äre!


Kom hem till dukat bord och Tortillas.
Sååå värt det!

Ärt, Andersson och J sitter och kollar Champins league.
Finns det på riktigt något tråkigare än fotboll!?

Ska ta mig i kragen och slänga mig in i duschen här.
Är helt matt!

Kanske läsa lite teori innan jag knoppar också.

Imorgon ska jag fan se till att städa detta hem!
Det har jag sagt i TVÅ VECKOR nu.
Men det likssom bara plockas.. Det behövs storstädas.
Nån som är sugen!?


Kanske drar mig till min gudis imorgon på lek och mys, beroende på hur lillfis mår.


På måndag ska jag förresten träffa Tessan för första gången på år och dar.
Det ska bli helt sjukt mysigt!!

Inga kommentarer: