2009-05-06

Sitter här med mitt morgonkaffe och sminkväskan i högsta hugg.
Snart redo att dra på mig kläder, käka frukost och sen iväg till körskolan.
Hoppas inte det börjar regna idag igen.. Det är ju så tråkigt=/

Igår vart det inte många knop alls..
Var hemma med ärta, lagade mat, drog och träna och sen hem igen.

Idag tänkte jag invadera Åkermans efter köskolan, om nu Sandris är lite piggare.
En kopp kaffe får hon allt bjukka på, innan jag tar min promenix hem.

Ikväll är det sista core träningen på länge.. Dom har ju börjat trappa ner här inför sommaren.
Vet i faen vad man ska sysselsätta sig med då i träningsväg?
Kanske börja jogga?

Går frammåt på bilskolan.
Tycker att det är sjukt kul när man väl är där.
Hoppas verkligen att det går bra idag också.

Ska ta tag i mitt hem också.. Det här med damm!?


Ha en bra dag allihopa, everybody.

Tantalone i over and out for now!

Inga kommentarer: