2009-05-14

Har likssom tappat blogg-stinget just nu.
Som så många andra också verkat gjort. (?!)

Dagarna likssom tultar på i ralllyfart.
Körskolan går hittils jätte bra och jag känner mig säkrare och säkrare för varje lektion.

Imorgon är det ännu en fredag.
Men vad gör det? Jag har fredag mest jämt.

Snart 3 v som arbetslös och jag har ännu inte riktigt fått det inprintat i huvudet.

Var på basinformationsmöte på arbetsförmedlingen idag.
Oj oj!! Man får inte göra ett skit.
Inte ens gå på ens anhörigas begravning, om man nu har ett bokat möte just den dagen, för då ryker A-kassan.
Och blir jag inlagd akut och har ett bokat möte, så blir jag även då av med A-kassa.

Helst om allesammans i min närhet, nära och kära, håller sig i topskick här och ni får ABSOLUT inte kola.
Går inte för sig, nej nej!!!


Schlager helg.
Har ännu inte bestämt mig för var jag spenderar denna "heliga" kväll.
Antar att det blir hos min fru på storskogen.


Men hey, vad vet jag.
Jag är bara byggnadsarbetare!


Tjipp tjipp

Inga kommentarer: