2009-05-18

Jag är alldeles helt jätte trött.
Petar i mig kaffe i hopp om att bli något piggare, men det verkar inte riktigt gå vägen.

Helgen har svoschat förbi i vanlig ordning och har bjudit på en hel del vin och trevligt sällskap.
Fredagen vart relativt lugn, satt här och surra gojja med lite folk.
Lördagen bestod av lite schlager, massa singstar och slutade med att vi dansade oss igenom natten!:D

Igår var jag måttligt pigg, men gick ut i lekparken med E och Z för att leka med lille Neo.
Vi satt och njöt av de fåtalet solstrålar som ville komma fram, grillade korv och bara var.
Mysig dag!!!

Trodde att jag skulle däcka i tid, men icke.. Och nu sitter jag här helt död och har precis ätit frukost, ska ta mig en cigarett och sen börja klä på mig och på med ansiktet och sen iväg till körskolan.
Tre bokade lektioner kvar.


Trodde att det skulle bli kanon väder idag.. Men det ser inte riktigt ut som att det stämmer =(

iiiiiisch

Inga kommentarer: