2009-05-15

Kaffe intagas, ansiktet är snart på.
Återstående moment är borstning av sockerbitarna och på med kläder.

Snart bär det återigen av mot körskolan och i vanlig ordning är Joanna nervös.
Alltid. Innan varje lektion!
Borde nervositeten inte släppa helt snart?
Ni kan ju bara förstå hur jag kommer vara när tiden är inne för uppkörning.
Usch säger jag bara.. Usch!

Ems, jag håller tummarna för dig på nästa skrivnings och uppkörnings dag.
Du klarar det galant gumman. Du om någon kan ju det här!

När pengar anländer, bokar jag halkbanan.
Så att jag har det gjort.
Det nojjiga för mig just nu är att jag inte hittar dragläge på andra bilar än på V70:n jag kör på skolan... Dessa oros moment!

Har legat logg på träningen den här veckan, så idag blir det till att gå hem från skolan.
Har bara hunnit med ett pass och promenerat endast två gånger.
Kasst Söderlund, kasst!


Ha en bra dag då!!

1 kommentar:

Nathalie sa...

Lycka till med körningen gumman,snart har du kortet!!!
Kraaaaaam kraaaam