2007-12-23

Dan före Dopparedan!

Julkänslan har ännu inte infunnit sig.
Tråkigt.
Men den kanske kommer krypandes under morgondagen.


Har fått min julklapp av snuttskallen, en alldeles jätte fin ring!
Precis Jag!
*Smack*


Försöker komma underfunn med hur man drar igång torktumlaren på den ny införskaffade tvättmaskinen.
Jag hajjar Noll.
Teknik är inte riktigt min grejj, tror jag..


Helgen har varit välldans trevlig må jag säga!
Vart lite folk som kom över i fredags, spela spel, surra gojja,drack lite alkohol osv.
( För vissa vart det visst en shot för mkt.. Kärringar.. )

Vaknade igår vid 13 snåret och vart medtvingad till Max.
Allt för en jädrans dipsås!

Men å andra sidan så var den klart godkänd, och efter dippan va slut bar det av till gamla trakterna för att puffra upp sig o sedan dra iväg på middag med ett gäng, inne på söder.

Välldans trevligt, om jag får säga det själv!


Lite halv trist att man va så sliten efter dagen innan bara =/
Ska ha det i åtanke till nästa happening.





Som sagt, imorgon är det julafton..
Blir nog super trevligt, trots att vi ska irra runt till olika hus och hem!
hoho!


I år ställer jag INTE upp som tomte!
Tror det blir för uppenbart!?



Den 2:a Januari har vi startat tjockisklubb på jobbet!
Ska bli välldans spännande faktiskt.
Tror att jag ska kamma hem priset!
Känner mig taggad redan nu!




Evigt surr.


Dagens schema består av:

- En tripp ned till centrum för att inhandla diverse nödvändigheter
- Diska
- Dammsuga/Damma
- Eventuellt färga håret, Om jag vågar!?
- FÅ IGÅNG TORKTUMMLAREN!





Over ..

Inga kommentarer: