2007-12-18

Hyffs,Vett och Etikett!

En dos få har gott om!




I vanlig ordning blir jag inklämd i situationer.
Helt onödiga situationer, om man bara tänker till!?
Jag tänker inte sitta och vara snäll, punga fram plåmpan, för någonting jag inte får ut ett skit av.
Så enkelt är det.
Råna någon annan, jag är inte rikast i stan!

Borde gå ut i skogen och skrika av mig.
Jag är verkligt upprörd!
FÖRSTÅR INTE, hur man kan få för sig någonting sådant!?
Och sedan lägga skulden på Mig!? MIG!?!



Neh..


Nu får det fan vara slut med tjaffs och slaffs.
Jag orkar inte helt enkelt.



Trött på attityder och dålig karisma.
En smäll man får ta för att få ett ro fyllt liv!




Som jag så många gånger innan har sagt..
Kan inte alla bara vara lite vettiga, förståndiga och glada!?
Sura rackare är ingenting för mig.

- Konstatert!


Den ryggsäcken har jag varken ork eller råd att bära.
Slängde av den för nått år sen, och jag har absolut ingenting till övers för tunga lass som inte gör annat än att tynga ner min redan ner märgade vardag.



Nej tack!
Bra för mig!

- Men tack ändå!?





Jag vill ha glädje och kloka vänner, som garvar mer än surar.








Precis som min bästaste bäla!
Klok och vis kvinna med samma erfarenheter som mig själv.
Samma åkommer,samma skit,samma allt!









Tack för kaffet! - Jag slipper leva i missär, helt själv!
















Min man, intet att förglömma.
Han är vettig, klok och envis.
Ingen man kör över på en pisskvart.






Ska det va, så ska det va på riktigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja ska de va så ska de ju va så¨, på riktigt!


det är och förblir det sannaste av allt!