2007-12-06

Riktigt segt.

Sitter här i min ensamhet, sjuk och jävlig.
En dusch vore någonting för mig.



Vill fixa och dona, men har ingen ork?
För jävligt vad feber och tilhörande halsfluss kan medföra.



Lite halv trött på att alltid vara den som fixar allt.
Jag kan inte alltid ta reda på allt.
Hur tror man att jag ska hinna med allt igentligen?!
Jag jobbar jag med.. Och jag har inte direkt lite att göra..
Jag tar mig tid.. Någon extra minut hit och dit.. Men det blir välldans många minuter om man inte får någon hjälp. =/








Den kommande helgen blir en jobbig helg.
Har inte alls någon lust att rensa och packa.
Bara jag slipper att göra även det själv så ere väll Ok.














Hatar folk som hetsar och stressar mig.
Magen vrids om och kallsvetten kommer.

Försöker verkligen att inte stressa folk i onödan, men ibland behövs det tydligen.
Förstå så skönt det skulle vara om man SLAPP säga till.
Om folk bara gjorde sitt, gjorde de dom säger att de ska göra.

Vore en fröjd.
Men än en gång.. Jag får leka "fixaren"





Hatar att jag är så snäll som jag är.









Mammaledighet på det, så skulle allt kännas snäppet bättre.

1 kommentar:

Anonym sa...

hajjar