2007-12-30

Ingenting vettigt.

Rastlös..
Men vaknade sent, o det innebär att allting stänger innan man ens är klar.

Igår låg jag som en zombie och kollade film efter film..
Eller rättare sagt halvsov.
Spelade sällskaps spel med ett gäng kvällen innan, självklart inkluderades det en del drinkar även där!


Neh..
Jag längtar till den 2a Januari.
Starten på det "nya" livet.
Då blir det mindre dricka, mer nyttigheter!

Känns som att det ända man gjort nu är att dricka gott och ätit på tok för mycket.


Nån måtta får det vara!
Det kommer en sommar 2008 också.




Har i vilket fall som helst inhandlat matbord, stolar,vardagsrumsbord och diverse nödvändigheter!
Vart riktigt fint!
- Dessutom var det på tiden! Kommer juh folk hit nästa lördag, och någonstans måste alla få plats att sitta. Golvet e inte riktigt hett vid födelsedagskalas!

Städning idag igen.
varför inte?





Jag längtar tills det händer.
Det vore myspysigt.
Men tiden är nog inte riktigt rätt ännu.. Därav att det inte sker.
Lite för mkt stress, lite för mycket annat i huvudet.
Eller vad tror du min Bärla?!





Dagarna går ruskigt fort.
Verkligen för fort.
Om tiden går såhär fort nu, när man är i min ålder..
Hur fort går den då om 10 år!?
Tycker det är lite läskigt.



Tjo och Tjim!

Inga kommentarer: