2007-12-13

Muntergökar.

Tok blandade känslor inför kommande framtid.
Båda är så bra, men vilket skulle passa mig bäst!?



Imorgon är man lägenhetsägare, På riktigt.
Då får jag nycklarna och på lördag bär första lasset med inredning av.
Även där med tokblandade känslor.
Har juh likssom slagit mig till ro som det är idag.

Huvudsaken är att min kärlek följer med.
Det betyder mest av allt!





Går runt och är nervös till och från, mest hela dagarna.
Har dessutom ingen förklaring till varför?
Det likssom spritter i kroppen på mig.


Välldans underligt.



En vän till mig ska snart ha bebis.
Hon är väldans stor, och jag tror att hon blir en super mamma.
http://jagochminbubbla.blogspot.com
Lite utav en myspys tjej, skulle man kunna säga!





Facinerande hur utvecklingen hos människor är så olika.

Det vissa kommer på i tidig ålder, har andra inte kommit på förrens de är 40.
Nästan lite skrämmande..
Att det finns människor som ovetande är kvar i ett stadie där man just är väldigt ovetande och osäker.
Att det finns människor som tar livet på så blodigt allvar att de glömmer att leva.


Har man tur blir man som mest 90 år, förhoppningsvis relativt pigg och alert.

90 år..


Och vad vi kan konstatera är att det är år 2008 om mindre än en månad, och då började räknandet från "år noll"..

Ja, de flesta vet att det funnits längre än så.

90 år av 2008 år.
Ni ser väl...


Det jag vill komma fram till är att jag faktiskt tycker många är på TOK för allvarliga med såna små skit saker som man igentligen bara borde garva åt.
Att förmånga bryr sig för mycket om sådant som inte borde röra dem i ryggen.

Att för många viger hela sitt liv åt att göra tråkiga och i slutänden helt oväsentliga saker.



Äääh.. Sluta dilla.. Gör nått skoj..




Jag ska bli en pigg och alert allvetande 90 åring, som dricker vin med grannarna, på charter.
Såklart.


1 kommentar:

Bubblan! sa...

på charter, hahahahha