2007-12-08

Piss Lördag

Det surrar helikoptrar över huset.
Konstant.
Fruktansvärt irriterande ljud.
Trött på att de efter 7år inte ger upp sina töntigheter!
SJU ÅR!

Nästan lite pinsamt om man får själv får tycka till.


Mycket i samhället som gör mig upprörd för tillfället.

GE UPP NÅNGÅNG.

Kan inte alla bara vara glada och nöjda och lyckliga!?
ICKE!


Här ska det hatas, uppröras och gärna dödas lite också.
Jag menar.. Varför inte?!
Varför inte göra alla medmänniskor mer stressade och upprörda än va de redan är?


Skulle behöva gå lös med en hagelbrakare för att få bort allt slödder.
Starta en egen liten grupp som imiterar The Boondock Saints.
Varför inte..
Få bort allt trash från gatorna.. Alla äckliga jävlar som inte gör annat än att demolera.


Lite fred, humor, kärlek och förståelse.
En dos som världen skulle behöva.












Vet inte vad jag vill göra.
Vet inte om jag pallar göra någonting..


Exmtremt trött på att bara vara hemma.
Extremt trött på att vara själv.
Extremt Jävla uttråkad.



Orkar inte åka någonstans.
Kommer ingenstans heller för den delen.
Och ingen kommer hit.









Ingen motivation till att rensa och ha mig själv i ensamheten.









Idag är jag ynklig.















Vet inte riktigt vart jag ska börja..















Allt jag vill är att ha lite sällskap.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill gärna göra dej sällskap o bjoda på en pepperkaka....men du säger att de inte går, du vill inte, aldrig

Anonym sa...

KRAM