2009-10-08

Imorgon är det fredag.

Min hud bråkar med mig. Jag lider av finnar, fet hy och en jella massa kli all over.
Så fort det blir kallt blir jag en torr fet brud.
Och det är inte okej.
Valkarna bråkar även dem med mig.
Jag längtar tills min kropp fungerar som den klocka den ska, så att allt likssom stabiliserar sig och kilona försvinner.

Imorse vaknade jag och var evigt tacksam att jag tog den där långa kvällsduschen innan läggdags.
Jag hade aldrig någonsin haft orken att slänga mig i duschen imorse. Jag var så trött.
Sådär trött så man knappt kommer upp.
FJU, vikken pers!
Men upp kom jag till slut, i tid och allt.


Är en dag i "förväg" i huvudet efterssom att jag jobbade i söndags.
Men imorgon är det faktiskt fredag. Underbara fredag.
Den är efterlängtad.
Eller ah, det är väl egentligen en sovmorgon som är jävligt efterlängtad.
Det har jag inte haft på två veckor.

Snart kommer ärt hem efter att ha övningskört.
Jag längtar efter han.

Inga kommentarer: