2009-10-06

Studs.

Ojoj, tjejen är seg!
Dagen har varit sådär, har ringt galet mkt men inte fått tag på de jag behövt ha tag på. Väldigt tråkigt.. Men vi hoppas på en bättre morgondag helt enkelt!

Söndagens event sales awards gick av stapeln 09,00.
Jag och S satt på klädstationen, förmodligen den bästa då vi hann dricka kaffe och surra massa skit mellan teamen. haha!
Vid 3 var det prisutdelning och informationsmöte och sen vart det sminka och byta om på kontoret innan vi åkte in till Rose.
Grym mat och trevlig kväll, även om jag var totalt dödstrött.
(Jag är inte längre den partypingla jag en gång i tiden var!)
Fick skjuts hela vägen hem av Thess, Tack snuttan!
Vid 1 tiden slöt jag mina blå och var återigen uppe vid halv 8 igårmorse.

Kom in straxt innan tio, och bara S hade anlänt.
Resterande liga dök inte upp förrens runt 1 snåret.. haha!;)


Har haft en piss period vad gäller sömn.
Jag somnar, Jag vaknar, Jag somnar, Jag vaknar..
Likssom ingen stabilitet.
Grymt irriterande. Man blir inte människa när klockan väl ringer.


Längtar efter pengar och frisörbesök.
Det skulle verkligen sitta på sin plats!

Måste få in försäkringspapprena imorgon.. Annars blire väldans knas!


Ska glo tv och varva ner lite nu.
Tjing tjong

Inga kommentarer: