2009-10-03

Trött.

Är det inte lite facinert att det här året inte bjöd på riktig höst?
Det blev likssom svinkallt på en gång!
Jag vill ha höst, inte vinter.

Vi drog o tog oss en afterwork igår.
Den höll dock igång till 8 och jag var heeelt dödstrött.
Men vi hade det mys och jag fick i mig nästan en hel öl på 2,5 timme. Haha!
Fick skjuts hem till lilla L, kolla lite idol, lite film och sen gick jag hem.
Helt förstörd var jag.. höll på att somna i hennes soffa flera gånger.

Halv 7 var jag uppe i morse.
7 stod Gonza utanför mig redo för en tripp till sjukan.
TACK min snutta, för sällskapet och orken! Du är rätt bäst!

Jag tror att allt ser bra ut nu.
Och ingen är mer lättad än mig.
Nu hoppas vi bara på att inge mer händer, för nu ere bra! NOG!
Btw så tog de stick i fingret idag. Jag H.A.T.A.R det. Försökte övertala henne att ta i armen på mig, men ICKE.
Så jag har tagit stick för första gången sen jag kom hem från Ayia Napa 2004.
Som tur är så gör det inte alls lika ont längre. Även om det inte är sticket jag hatar, det är när de trycker på fingret. Så äckligt. Så JÄVLA ÄCKLIGT!


Jag följde med till Brofags residens för kaffe och leralek med lillkork.
Jag gillar inte lera, tycker det är rent utsagt äckligt.
Men vad gör man inte? Vill kork ha hjälp, så offrar jag mitt äcklande.

Ärt och T kom o hämta mig kvart över 11, hem o pula och sen somnade jag som en stock vid ett och sov 1,5 timme.
Det här vädret är inte kul. Man blir ju helt förstörd!

Klockan 7 är det match, sen blir det lugna gatan.
Jag ska ju upp i tid imorrn.. Och det suger.
Jag vill ha sovmorgon!

Man "ska" tydligen ha klänning under kvällens festligheter.
Jag äger inte sånt. Inga klänningar för vintertiden iaf.
Jag har lånat en TYP klänning av lilla L.. Jag får se hur det ser ut sen..



Happ..
Kaffe månne?

Josefine: TACK igen!

1 kommentar:

Nathalie sa...

Vad skönt att det såg bra ut nu , hoppas du slipper mer skit nu.
Ta hand om dig nu vännen!
Kraam Eest