2009-10-19

Måndag.

Jag har haft en väldigt skön dag, även om jag varit jätte stressad på jobbet så har den likssom varit innehållsrik.
Har hur myckat att göra imorgon igen, har täckt upp massor inför kommande veckor, så snart kan jag ta mig ut på fält och länsa mina regioner på ytor!

Vi är numera full staffade på koordinator sidan, riktigt kul.
Alla är på plats, så mkt fnitter och skrik blir det dessutom. ;)

Fick jordens skakning och illamående attack på eftermiddagskvisten och snodde därmed jobb bilen hem..
Körde in Sofia till Östermalm och sen vidare hem.
Jella O-mysigt att köra där inne.
Jag gillar det inte riktigt.

Väl hemma slängde jag i mig mat och illamåendet och skakningarna sinade.
Jag tror jag hade mig ett redigt sockerfall.

Jag och ärt tog vårt pick och pack och drog o köpte fika bröd för att överrasknings fika hos Åkermans som idag firar 2 årig bröllops dag, GRATTIS till mina favoriter!
Pompa och ståt!


I huset har vi idag ett födelsedags barn ju!
Grattis min älskade sambo, kärlek, bästa vän och lover, på din dag!
Vi firar med lite mys och kanske eventuellt att karln i huset får en massage innan jag sluter mina blå!


Nu ere kisseri som gäller för att följas av en rök, fila nötterna och pussa på han den där karln i mitt liv.





Josefine B: Jag är helt på på middagen!
Men jag kan inte svara på hur min helg riktigt ser ut än.. Många bollar i luften och ingenting spikat.
Jag återkommer! (Och saknar dig)

Inga kommentarer: