2009-10-17

Segt.

Vilken seg dag.
Efter att ha pratat med morfar och morbror nere i skåneland vart jag attackerad av pannknack utan dess like.
Jag la mig och somnade i 1,5 timme med diverse märkliga drömmar.

Har varit nere i affärn och inhandlat snarre, kommit hem och ätit lite middag, kollat tv, varit o kört hem ärts bror o familj, kommit hem, legat raklång och än ligger jag här.

Kollar Cocktail och känner mig allmänt seg och nedstämd.

Tycker att det har varit så sjukt mycket tråkigheter det här året.. Och det verkar inte vilja ta slut.
2009 är verkligen inte mitt år.

Jag bara längtar tills ljusare tider.

Trots alla motgångar försöker jag se frammåt och känner till och från glädjerus.. Till största del för att jag så gärna vill och framför allt längtar till bättre tider.

Allt skulle kunna bli så bra med lite tur.
Men turen är än sålänge inte på min sida och jag slutar inte förvånas av allt djävulskap.


Mitt liv kretsar i en ond jävla cirkel för närvarande.. Och varje gång ena tråkigheten börjar bli okej följs den av ännu en sak.

Varför kan inte alla få må bra?
Varför kan man inte få ha lite flyt?


Men jag ger inte upp om livet, även om det kanske låter så.
Jag ser fram emot massor med saker, jag ser fram emot ett stabilt liv.

Ibland känns bara vägen så jävla lång.








Hoppas du har det bra mormor.

Inga kommentarer: