2008-01-31

.43 snabba.


· Stjärntecken: Stenbock.
· Ursprung: Hemma gjord - Sverige
· Vill: Bli ekonomiskt oberoende, inte ha alla stress syndrom man kan ha

· Kan: En hel del faktiskt!

· Borde: Ta tag med allt jag lagt åt sidan för tillfället. Ångest laddade ting.

· Jag har: gjort en massa spännande saker i mitt liv
· Jag hade: gärna sett mer av världen
· Jag jobbar som: admin/inköp/support ansvarig
· Min fritid: Skulle gärna få innehålla mer tid till att göra allt jag vill göra =)
· Har dåligt samvete för: att jag sårat vissa
· Jag har slutat med: att lyssna på skitsnack
· ...och börjat med: ta mer hand om mig själv.
· Om fem min: Sitter jag nog kvar här
· Om fem tim: Hoppas jag på att vara på väg härifrån =)
· Om fem dar: jobbar jag
· Om fem mån: Är det inte långt kvar tills jag tar semester!
· Om fem år: Har jag förhoppningsvis mitt första barn och bor i enplansvilla eller radhus
· När jag vinner en mille: Betalar jag av mina skulder och inhandlar det jag verkligen vill ha.
----Självklart delar jag med mig några kosingar till familjen!
· Jag skulle vilja: Ha ork att börja träna, ha en personlig tränare
· Jag vill inte: Vara så stressad som jag är!
· Irriterande: Egoistiska människor som inte förstår sig på omvärlden. PUCKON
· Äckligt: Folk som luktar kropp ( Ni vet sådär ingrott )
· Drygt: Konstant stress
· Älskar: Myspys killen, familjen, pärlorna
· Jag samlar på: Pengar till sparkontot?
· Jag slänger: Det mesta som inte är av värde.
· Dåligt med mig: Konstant stressad
· Bra med mig: Förstående och resonabel
· Imorse: Ville jag inte gå upp
· Just nu: Vill städa mitt hem
· Idag: Jobbet, stress
· FAVVO:
· godis- blandad kompott!
· glass- Swiss!
· mat- Hemmagjort alá mig
· dryck- Vatten, Cola light, kaffe
· land- Sverige
· tv-serie- Csi, one three hill
· tidning- Fashion
· plagg- Myspys dress för hemma aktiviteter, Blandat för övriga tillstyr!
· smink- Biotherm, Lancome, Kanebo
· Parfym - Beroende på aktivitet, favoriter: BlackCode för kvinnor samt Lancome´s Hypnose
· Evig tistel till: GRANNAR!

1 kommentar:

Bubblan! sa...

du e såååååååå gullig